back to top content חזרה למעלה

כאן מוצאים פתרון לכל צורך של שירות וצרכנות

חפש איך שנוח לך: משרד ממשלתי, חברה, קטגוריה, בעל מקצוע או שירות

שאלות ותשובות

לינקלי הוא האתר הראשון שמאפשר לך למצוא מדויק ולהתחבר ממקום אחד, במהירות הקליק, לכל שירות ומוצר שאתה צריך, כולל חיבור פשוט ומהיר לגופים ציבוריים ומשרדי ממשלה. בנוסף, ניתן לקבל באופן פשוט ומהיר הצעות מחיר שמותאמות בול לצורך שלך, ישירות מבעלי מקצוע, פרילנסרים ונותני שירות בכל תחום.

אתה יכול להפסיק לחפש. כל המוסדות הציבוריים, הרשויות ומשרדי הממשלה נמצאים בלינקלי. הכל במקום אחד. מנוע החיפוש המתקדם יודע לא רק לזהות את החיפוש, אלא גם להציג את כל אפשרויות דרכי ההתקשרות ולחבר לך פשוט ובקליק את הצורך המאוד ספציפי שאתה צריך, כגון: כתובת המייל של בעל תפקיד, טלפון לחיוג מהיר, טפסים, חיבור לאזור אישי ועוד. תוכל גם לבחור כיצד אתה מעדיף שתוצגנה בפניך התוצאות ולמיין ולסנן אותן כרצונך.  לינקלי מאפשר לך גם להתחבר בקליק מדויק לכל עסק או בעל מקצוע המתמחה בתחום ספציפי, כגון: עורך דין מומחה לדיני תעבורה או מנעולן 24 שעות.

במקום שתבזבז זמן יקר בחיפושים אחרי מידע שימושי, דרכי יצירת קשר או טפסים וגם בעלי מקצוע ונותני שירות, בלינקלי תמצא מדוייק, תפתור בקליק ותוכל להמשיך בשגרת העבודה או היום. בנוסף, מנגנון הצעות המחיר מאפשר לך להתחבר לצורך עסקי בכל תחום, באופן קל, פשוט, מדוייק ומהיר והוא מעביר את הכוח אליך כצרכן. הספקים יעשו כל מאמץ אפשרי כדי לתת לך שירות איכותי ומחיר אטרקטיבי.

גוגל מציגה תוצאות החיפוש, שאנו מחויבים להקליד והן כוללות תמונות, סוגי אתרים שונים, סרטונים, נושאים קרובים וגם... אתרים וכתובות שלא תמיד רלוונטיות לצורך המדוייק שלך... המטרה של גוגל היא בסופו של דבר להציג תוצאות כמה שיותר מגוונות, אך כאשר אתה מחפש צורך ספציפי, המגוון והשפע של התוצאות עשוי דווקא לבלבל אותך. עודף המידע הקיים גוזל ממך זמן יקר. לדוגמה, אם אתה מחפש שירותי צילום סטילס, אתה כנראה לא תרצה לקבל בתי ספר לצילום, הסבר טכני מהו צילום סטילס, או תולדות הצילום... . בלינקלי התוצאה מאוד ממוקדת, ניתן לחפש גם בקליק מקטגוריות מובילות וניתן למיין תוצאות כפי שנוח לך, מה שלא ניתן לעשות בגוגל, למשל : לפי דירוג העסק או מרחק ממיקומך. יתרון נוסף בלינקלי הוא אופן התצוגה. כל ספקי השירות, ארגונים ציבוריים ועסקים פרטיים כאחד, מוצגים בדף עסק ידידותי במבנה ובתפריט  קבוע. כך קל לך מאוד להתמצא.

כדי שתמצא ותתחבר מהר ובדיוק למה שאתה מחפש באתרים הממשלתיים ובגוגל, צריך לעבור באופן מאוד מסורבל ולא ידידותי בין כל הקטגוריות, כדי למצוא טופס ספציפי, דרכי יצירת קשר, לבצע פעולה מסוימת או להתחיל בהליך מסוים. הבעיה היא שמנועי החיפוש של האתרים הללו הם לא מספיק ספציפיים ומחזירים המון תוצאות שממש לא רלוונטיות עבורך, כמו למשל שינויי חקיקה, תולדות המשרד והיסטוריית התחום. בלינקלי תצוגת כל הגופים והתוצאות היא במבנה אחיד, קבוע ונוח. קל מאוד להתמצא ופשוט להקליק ולהתחבר בכל דרך אפשרית. מגיעים בול לצורך ופותרים. חוסכים זמן יקר ועצבים מיותרים.

מהפכת השירות והשירותון הציבורי של לינקלי, חד משמעית, אינה ממומנת או מקודמת בשום דרך על ידי הממשלה או מוסדותיה. זוהי יוזמה פרטית של בעלי האתר כשרות נטו לכל אזרח. (מומלץ לקרוא את התשובה לשאלה האחרונה). עכשיו כל גופי שירות לקוחות בישראל נמצאים במקום אחד מרכזי וידידותי, במרחק של קליק. המודל העסקי בלינקלי מבוסס אך ורק על בעלי עסקים, בעלי מקצוע ופרילנסרים בכל התחומים. השיטה הייחודית של לינקלי מביאה למצב שבו כולם רק מרוויחים. לינקלי מחבר את הצורך שלך כלקוח וכצרכן באופן מאוד ממוקד אל נותני השירותים ובעלי עסקים בכל תחום, באופן שחוסך להם סכומי כסף גדולים מאוד של הוצאות שיווק ופרסום ומאפשר להם חשיפה רחבה ומדויקת בפני לקוחות.

חשוב מאוד, שתדרג את המוסדות הציבוריים השונים ואת משרדי הממשלה. יחד נוכל כולנו להשפיע גם עליהם באופן משמעותי. אף פקיד או איכות שירות של גוף ממשלתי או רשות מקומית לא צריכים להיות חסינים לביקורת, חיובית או שלילית, בדיוק כמו כל עסק פרטי. יש לנו תכניות והפתעות נוספות להמשך הדרך, שמטרתן היא ביצוע פעולות שיביאו לשיפור משמעותי באיכות השירות שאתה מקבל, כדי לנצח את הבירוקרטיה. חשוב מאוד שתדרג מוסדות ציבוריים.
חוות דעת ודירוגים אותנטיים שלך יעזרו לכולם לקבל מושג טוב יותר גם על איכות השירות והמקצועיות של עסקים, בעלי מקצוע, פרילנסרים ונותני שירותים. חשוב מאוד גם לפרגן כשצריך, ולא לספר רק על חוויות רעות. אחרי הכול, גם אתה וגם אחרים מעונינים למצוא עסקים ובעלי מקצוע אמינים...

בלינקלי יש שני סוגים של מגנוני הצעת מחיר, החוסכים לך זמן ואת הצורך לנדוד באתרי השוואות מחירים או בחיפוש בעלי מקצוע בכל תחום: 
המנגנון הראשון לקבלת הצעת מחיר מבוסס על התאמה מדוייקת בין הצורך שלך לבין הפתרון המוצע על ידי עסקים, בעלי מקצוע ופרילנסרים. כשתפרסם "מכרז" בקליק, מקסימום 4 בעלי מקצוע יוכלו להשתתף בו ולתת לך הצעת מחיר, זאת על מנת שלא תוצף בפניות. המנוע החכם של לינקלי ישלח את הבקשה שלך רק לבעלי מקצוע ועסקים שמסוגלים לתת לך פתרון שהוא בול מה שאתה צריך, במיקום שאתה צריך ובשעה שבחרת ליצירת קשר חוזר אתך.
המנגנון השני לקבלת הצעת מחיר מבוסס על פנייה ישירה ובלעדית לבעל עסק לאחר שכבר נכנסת לדף העסק שלו בלינקלי, על מנת שהוא ייתן לך הצעת מחיר אישית.

כאשר הקטגוריה לה אתה זקוק היא רחבה יחסית (לדוגמה: תכנון ועיצוב גינות), מוטב לך לבקש ממש בקלות ומהר, הצעת מחיר מכמה ספקים במקביל באמצעות המנגנון הראשי לקבלת הצעות מחיר, זאת על מנת לקבל את המחיר הזול ביותר וגם כדי שתוכל להשוות את איכות השירות וחוות דעת לקוחות.

לעומת זאת, כאשר הצורך שלך הוא מאוד ספציפי כמו למשל ריפוד ספה ישנה בישוב שלך, ייתכן שתמצא פחות מארבעה ספקים שיענו מהר ומדוייק על הדרישה הזו. במקרה כזה, כדאי לקבל מענה יעיל יותר על ידי פנייה ישירה ובלעדית לבעל עסק ישירות מהדף שלו בלינקלי. גם במקרה שמישהו שאתה מכיר המליץ לך על בעל מקצוע מסויים, כדאי להכנס לדף העסק שלו בלינקלי ולבקש ממנו ישירות הצעת מחיר בקליק פשוט.

הדירוגים וחוות הדעת המצטברות בדף של כל עסק הן ביקורות שנכתבו ע"י לקוחות ולאחר שהתחברו באמצעות חשבון הפייסבוק שלהם, אך חשוב גם לבדוק כמה מדרגים דירגו את העסק ושהביקורות הן עם תוכן ולא סתמיות. מנוע החיפוש של לינקלי, מאפשר לך לבחור למיין את העסקים גם לפי סדר הדירוג או מספר המדרגים שלהם. בנוסף, רצוי מאוד להתרשם מהדף של בעל העסק בלינקלי. ככל שהדף של בעל העסק מושקע יותר וכולל יותר פרטים ומדיה, כך תוכל לדעת שהוא אותנטי יותר ומתאמץ על מנת להבליט את עצמו ואת איכות השרות שלו באופן חיובי.

המנגנון החכם והמהפכני של לינקלי מחבר בקליק בין הצורך המאוד מדוייק שתבחר לבין השירות המאוד מדוייק שאותו בעל העסק מציע. דוגמא: אם גנן לא מספק שירותי התקנת השקיה אוטומטית למרפסת, אין לו סיבה לבחור את מתן השירות הספציפי הזה בתהליך ההרשמה שלו בלינקלי, מכיוון שהוא לא מעוניין לשלם על פנייה מלקוח שאינו רלוונטי עבורו.
ה"מוח" של מנוע החיפוש בלינקלי מבוסס רק על התאמה מירבית: רק אם הצורך הספציפי שלך כלקוח פוגש פתרון ספציפי מוצע על ידי נותן שירות, נוצר ביניכם "קליק". זו הסיבה שאנו חוסכים גם לך וגם לבעלי עסקים המון זמן וכסף ומשפרים את איכות השירות בישראל, בכל תחום.

מומלץ להירשם לרשימת התפוצה שלנו אם אתה מעוניין להתעדכן במבצעים ללקוחות, מה חדש באתר ואילו פונקציות יוצאות דופן נוספו לשימושך באתר. מבטיחים לא להפגיז אותך במסרים, אלא רק במה שחשוב באמת. חוץ מזה, בינינו...  תמיד תוכל לבחור להסיר את עצמך מהרשימה בהמשך. אם לא תנסה אותנו - איך תדע שזה כדאי לך? אגב, אם יש לך נושאים מסוימים שאתה מעוניין לשמוע עליהם ועשויים לעניין עוד אנשים, נשמח לשמוע ממך באמצעות עמוד צור קשר.

להלן הסיפור האישי ובאופן גלוי ושקוף, של מייסד ובעלי האתר, אייל זמיר, בן 53, סא"ל במילואים:

בשנים האחרונות חוויתי לא רק משבר אישי ומשפחתי, אלא גם קריסה כלכלית כואבת. בתקופה זו נזקקתי להמון מידע, חיפשתי טפסים, הגעתי למוסדות ציבוריים שונים שבדיעבד הסתברו כסגורים או שכבר לא הייתה בהם קבלת קהל. ניסיתי בלי סוף לחסוך ריצות פיזיות למשרדי ממשלה, רשויות מקומיות, בתי משפט, רשות המיסים, משרדי הוצאה לפועל והרשימה עוד ארוכה.

ביקשו ממני לשלוח פקסים וטענו שאי אפשר לשלוח במיילים. ביקשתי לפתוח אזור אישי באתרים הממשלתיים ואמרו לי שאני חייב להגיע פיזית כדי לקבל סיסמה, כשביקשתי טלפון או אימייל של בעל תפקיד, שלחו אותי לנסות את מזלי ולהתקשר רק למוקדים ארציים שבהם אתה מתייבש מינימום 20 דקות על הקו.

כמעט תמיד נתקלתי בקיר אטום (ויסלחו לי החריגים שאינם כאלה) מצד הפקידים והפקידות שהסתכלו אלי מלמעלה בעוד הם יושבים בכיסא שלהם. כששאלתי מדוע המדינה מתנהלת בסטנדרטים שהיו מקובלים לפני 15 או 20 שנה אחורה, צחקו לי בפנים ואמרו לי שאני דון-קישוט אם אני חושב שאני אצליח לשנות אפילו משהו קטן.

כמובן שמאוד נעלבתי. גם עלבון אישי וגם עלבון בשביל כל העם. למרות מצב אישי לא סימפטי בכלל (מילים עדינות למצב שבו הכול מעוקל ואין לך גרוש בכיס), ביקשתי להיפגש עם בעלי תפקידים בכירים ולנסות ל"העיר אותם", אבל גם פה נתקלתי בקירות אטומים והבנתי שהכל רק סיסמאות. אף אחד לא באמת מתעניין בי כאזרח, למרות שנים רבות של שירות להגנת המדינה היקרה שלי ביחידות לוחמות.

בכל התקופה חשבתי לעצמי שאם אני, שדובר עברית רהוטה, בעל רקורד צבאי וכלכלי טובים עד הקריסה, בעל ביטחון עצמי ואסרטיביות, שלא נוהג לוותר ולהיכנע בקלות, כמעט הרמתי ידיים והתייאשתי, מה ריבונו של עולם, אמורים לעשות אנשים בעלי קשיי שפה, מובטלים, קשישים, צעירים חסרי ניסיון עם המערכת, או פשוט אנשים שלא התמזל מזלם והם מנסים לשרוד מיום ליום!? מה עושים אנשים שזמנם מאוד יקר? מה עושים אנשים נכים? שאלות רבות הקשורות באיכות השירות במגזר הציבורי.

הבטחתי והתחייבתי לעצמי, שכאשר יגיע היום שבו אסיים את התקופה הארורה הזו (הסתיימה לשמחתי), אני אעשה מעשה בפועל, במסגרת פרויקט שייקרא: שירותון ציבורי על חשבוני, שהוא נטו לעם, כדי לנצח את הבירוקרטיה. בת הזוג הנהדרת שלי, אורלי היקרה, עודדה אותי מאוד. דווקא בשלב שבו התאוששתי מהתקופה הלא נוחה, בחרנו להקדיש את כל משאבי הזמן והכסף בתכנון יסודי והעלאת מיזם לינקלי לאוויר. המיזם התחיל רק מהרעיון של גופים ציבוריים ומשרדי הממשלה. רציתי שיהיו זמינים בקליק לכל אזרח ובכל דרך אפשרית.

אדגיש שפניתי למדינה כדי לקבל סיוע בהלוואה לטובת הקמת לינקלי ונתקלתי בסירוב משני טעמים: 1. הרקע הכלכלי מהשנים האחרונות הוא חסם. 2. אין למיזם צורך ואין לו ערך מוסף והתכנות. כן-כן, קראתם נכון. המדינה ונציגיה חושבים שאין לכם צורך להשיג בקליק כל גוף וכל בעל תפקיד! אבסורד!! זה רק נתן לי דרייב יותר חזק להרים לאוויר את לינקלי. הבנתי שכל הסיסמאות על סיוע למיזמים ורמת קשב להצעות לשיפור השירותים לאזרח - הם בסופו של דבר רק הרבה "רעש וצלצולים" ובזה זה נגמר.

המודל העסקי ושילוב העסקים והמנגנון החכם של קבלת הצעות מחיר ומכרזי צרכנים בקליק הגיע רק בשלב מאוחר יותר, כאשר היה ברור שאם לא תהיינה הכנסות למיזם, אני עומד לחזור לתקופה בעייתית בסבב נוסף...  מפה והלאה תוכנן לינקלי בשלמותו והרי הוא לפניכם. לינקלי שיפר וימשיך לשפר את אופן קבלת המענה לצורך שלכם לקבל שירות עסקי פרטי מהיר ואיכותי, באופן סופר ידידותי, שחוסך לכם זמן וכסף. הצרכנים מתחזקים ואיכות השירות משתפרת.

 אני ממש מודה לכם אם החזקתם מעמד וקראתם והגעתם עד כאן...  ופונה אליכם בבקשה אישית: אני זקוק לסיוע שלכם בהפצת לינקלי בכל דרך אפשרית לכל מי שאתם מכירים ושחשוב לכם שיחסוך זמן, כסף ועצבים. פרויקט לינקלי נטו לעם שלב ב' כבר מהדהד בראשי, אבל מוקדם עדיין לדבר עליו. אני וכל צוות האתר מקווים שתמצאו בלינקלי תועלת ושתעשו בו שימוש יומיומי. אנחנו קשובים לכל פנייה שלכם באמצעות עמוד צור קשר.  שלכם, אייל זמיר - מנכ"ל לינקלי.

יש לך שאלה שאינה מופיעה?

צור קשר ונציגינו יחזור אליך בהקדם!


ממש כדאי לך להרשם כאן ולקבל מאתנו עדכונים
מעניינים שיחסכו לך זמן וכסף