back to top content חזרה למעלה

קליק לבקשת הצעת מחיר מבעלי מקצוע וחוסכים זמן יקר !

לחפש איך שנוח לך: בעל מקצוע, עסק או שירות
כדאי לך להפעיל את הגדרות המיקום במכשירך, כך שנוכל להציג לך תוצאות סופר ממוקדות עפ"י בקשתך.(לחץ כאן להפעלת ג׳יפיאס).
אופססס..... יש לך הזדמנות להתחרט. ללא הפעלת שירותי המיקום במכשירך, תפספס את התוצאות המדוייקות שאתה צריך.
לקוח יקר, כנראה שמכשירך אינו תומך בשירותי מיקום. נסה למקד את החיפוש למה שאתה צריך..

שאלות ותשובות

לינקלי הוא האתר הראשון והמתקדם בישראל שמאפשר לך למצוא מדויק בלי לחפש ולהקליק במקום להקליד. ממקום אחד ניתן להתחבר בקלות לכל שירות ומוצר שצריכים. קליק לבקשת הצעת מחיר מבעלי מקצוע וחוסכים זמן יקר! בעלי מקצוע, פרילנסרים ונותני שירות בכל תחום יצרו אתך קשר במקום לחפש ולחפש... ולשרוף זמן ועצבים. מלינקלי אפשר להתחבר בקלות ומהר גם לגופים ציבוריים ומשרדי ממשלה.

למי יש זמן לחפש שירות מבעל מקצוע או נותן שירות ברשת? זה כבר אולד פשן. מוצגות לך אלפי תוצאות חיפוש, צריך לבחור, להתקשר, לבזבז זמן המתנה, לשלוח ווטסאפ או אסאמאס וכו'. בלינקלי - קליק בין לקוחות לעסקים, הכל במקום אחד ולכן אפשר להפסיק לחפש. כמה קליקים וזהו! את השאר לינקלי יעשה עבורך באפקטיביות רבה. בעלי מקצוע מתאימים לפתרון שצריכים יצרו אתך קשר בהתאמה מלאה. בנוסף, השירות הוא 24/7 בכל שעה, מכשיר ומקום שנוחים לך! לינקלי חוסך לך זמן יקר גם בכל הקשור לחיבור מהיר למוסדות הציבוריים, רשויות ומשרדי הממשלה.

אומרים שזמן שווה כסף. במקום לבזבז זמן יקר בחיפושים אחרי בעלי מקצוע ונותני שירות, לינקלי ימצא אותם עבורך במדוייק. כמה קליקים וניתן להמשיך בשגרת העבודה או היום. טופס הצעת מחיר מאפשר לך להתחבר לצורך עסקי בכל תחום, באופן קל, פשוט, מדוייק והכי חשוב מהיר והוא מעביר את הכוח אליך כצרכן. הספקים יעשו כל מאמץ אפשרי כדי לתת לך שירות איכותי ומחיר אטרקטיבי.

גוגל מציגה מגוון רחב של תוצאות, הכל. כשצריכים פתרון מיידי וממוקד בזמן הקצר ביותר, עודף המידע מבלבל אותך ומבזבז לך זמן יקר. תוצאות החיפוש בגוגל כוללות תמונות, סוגי אתרים שונים, סרטונים, נושאים קרובים, מודעות בתשלום תמיד יופיעו ראשונות, וגם... יופיעו אתרים שלא תמיד רלוונטיים לצורך המדוייק שלך...  לדוגמה, אם מחפשים שירותי צילום סטילס, לא נרצה לקבל בתי ספר לצילום, הסבר טכני או תיאורטי מהו צילום סטילס, או את תולדות הצילום... . בלינקלי הפתרון מהיר ומדוייק. ניתן למלא בשניות בודדות טופס הצעת מחיר וזהו! או למצוא באופן ממוקד בעל מקצוע באינדקס עצמו וליצור עימו קשר. יתרון נוסף בלינקלי הוא אופן התצוגה הויזואלי האחיד של כל דף עסק, במבנה ובתפריט קבוע. 

טופס הצעת מחיר זמין בדף הבית ובכל עמודי האתר. הסלוגן של לינקלי- קליק בין לקוחות לעסקים, משקף היטב את כך שאנו חוסכים לך זמן יקר ואת הצורך לנדוד באתרי השוואות מחירים או בחיפוש בעלי מקצוע בכל תחום. לינקלי מחבר אותך בקליק לכל מה שצריך.
השיטה נתמכת בטכנולוגיה מתקדמת המבוססת על התאמה מדוייקת בין הצורך שלך לבין הפתרון המוצע על ידי עסקים, בעלי מקצוע ופרילנסרים בכל הארץ 24/7 ובכל תחום עסקי. הטופס יוצר "מכרז" בקליק,  בין 1-4 בעלי מקצוע יוכלו להשתתף בו וליצור אתך קשר. המנוע החכם של לינקלי ישלח את הבקשה שלך רק לבעלי מקצוע ועסקים שמסוגלים לתת לך פתרון שהוא בול מה שצריך, במיקום שצריך ובשעה שבחרת ליצירת קשר חוזר אתך. במידה ולא יימצאו מספיק בעלי מקצוע העונים בול על הצורך שלך, נאפשר לבעל מקצוע אחד לרכוש בבלעדיות את המכרז וליצור איתך קשר כדי לתת פתרון לצורך שלך.

כאשר בעל המקצוע שאתם צריכים משתייך לקטגוריה רחבה יחסית (לדוגמה: תכנון ועיצוב גינות), סביר שיפנו אליך 2-4 ספקים כדי לתת הצעות מחיר. כך מתאפשר לך להשוות מחירים, להתרשם ולהשוות את איכות השירות ואת חוות דעת הלקוחות. בעל מקצוע או נותן שירות משלם על הבקשה שלך וכך למעשה נוצר בקליק בין לקוחות לעסקים מצב של WIN-WIN. איך? לינקלי - קליק בין לקוחות לעסקים, חוסך לך כלקוח זמן, כסף ואת הצורך לחפש בעל מקצוע. במקביל לינקלי חוסך לבעלי/ות עסקים ונותני שירות זמן, כסף ואת הצורך לחפש לקוחות. הלקוחות בעלי הצורך נפגשים ביעילות ובהתאמה מלאה עם הפתרונות של בעלי/ות העסקים.
לעיתים, במידה והצורך שלך הוא מאוד ספציפי (לדוגמא: ריפוד ספה עתיקה בישוב מרוחק), יתכן והמערכת לא תאתר מספר ספקים עם פתרון מהיר ומדוייק ונאפשר לבעל/ת מקצוע ספציפי/ת לרכוש את פנייתך בבלעדיות כדי ליצור אתך קשר ולתת פתרון הולם לבקשתך ולצורך שלך.

המנגנון החכם והמהפכני של לינקלי מחבר בקליק בין הצורך המאוד מדוייק שלך כלקוח/ה לבין השירות המאוד מדוייק שאותו בעלי/ותת העסקים מציעים. דוגמא: אם גנן לא מספק שירותי התקנת השקיה אוטומטית למרפסת, או שאינו נותן שירות בדרום הארץ, אין לו סיבה לבחור את מאפייני מתן השירות הספציפיים האלה בתהליך ההרשמה לדף העסק שלו בלינקלי או בעת רכישה של בקשתך כלקוח פוטנציאלי. לספקי/ות השירות ולבעלי/ות המקצוע אין עניין לשלם על פניות מלקוחות שאינן רלוונטיות עבורם.
ה"מוח" של מנוע החיפוש בלינקלי מבוסס אך ורק על התאמה מירבית: נוצר "קליק" בין לקוחות לעסקים, רק כאשר הצורך הספציפי שלך כלקוח פוגש פתרון ספציפי מוצע על ידי נותני/ות השירותים. 

הדירוגים וחוות הדעת המצטברות בדף של כל עסק הן ביקורות שנכתבו ע"י לקוחות ולאחר שהתחברו באמצעות חשבון הפייסבוק הפרטי שלהם, אך חשוב גם לבדוק כמה מדרגים דירגו את העסק ושהביקורות הן עם תוכן ולא סתמיות. ניתן למיין את העסקים באינדקס העסקים בלינקלי גם לפי סדר הדירוג או מספר המדרגים שלהם. בנוסף, רצוי מאוד להתרשם מהדף של בעל העסק בלינקלי. ככל שהדף של בעל העסק מושקע וכולל יותר פרטים וסרטונים של עבודות ולקוחות מרוצים, ניתן להבין שהוא אותנטי יותר ושהוא מתאמץ על מנת להבליט את המקצועיות ואת איכות השרות שלו.

בלינקלי תצוגת כל הגופים והתוצאות היא במבנה אחיד, קבוע ונוח. קל מאוד להתמצא ופשוט להקליק מה צריכים ולהתחבר מייד בכל דרך אפשרית. מגיעים בול לצורך ופותרים. חוסכים זמן יקר ועצבים מיותרים.

מהפכת השירות והשירותון הציבורי של לינקלי, אינה ממומנת או מקודמת בשום דרך על ידי הממשלה או מוסדותיה. זוהי יוזמה פרטית של בעלי האתר כשרות נטו לכל אזרח. (מומלץ לקרוא את התשובה לשאלה האחרונה). עכשיו כל גופי שירות לקוחות בישראל נמצאים במקום אחד מרכזי וידידותי, במרחק של קליק. המודל העסקי בלינקלי מבוסס אך ורק על בעלי עסקים, בעלי מקצוע ופרילנסרים בכל התחומים.

חשוב מאוד לדרג את המוסדות הציבוריים השונים ואת משרדי הממשלה בלינקלי. יחד נוכל כולנו להשפיע עליהם. אף פקיד או איכות שירות של גוף ממשלתי או רשות מקומית לא צריכים להיות חסינים לביקורת, חיובית או שלילית, בדיוק כמו כל עסק פרטי. בנוסף חשוב ומומלץ לדרג גם עסקים, בעלי מקצוע, פרילנסרים ונותני שירותים. כולנו מעונינים למצוא רק עסקים ובעלי מקצוע אמינים...

מומלץ להירשם לרשימת התפוצה שלנו אם אתה מעוניין להתעדכן במבצעים ללקוחות, מה חדש באתר ואילו פונקציות יוצאות דופן נוספו לשימושך באתר. מבטיחים לא להפגיז אותך במסרים, אלא רק במה שחשוב באמת. חוץ מזה, בינינו...  תמיד תוכל לבחור להסיר את עצמך מהרשימה בהמשך. אם לא תנסה אותנו - איך תדע שזה כדאי לך? אגב, אם יש לך נושאים מסוימים שאתה מעוניין לשמוע עליהם ועשויים לעניין עוד אנשים, נשמח לשמוע ממך באמצעות עמוד צור קשר.

להלן הסיפור האישי ובאופן גלוי ושקוף, של מייסד ובעלי האתר, אייל זמיר, בן 55, סא"ל במילואים:

לפני כעשור חוויתי משבר אישי ומשפחתי וקריסה כלכלית כואבת. בתקופה זו נזקקתי להמון מידע, חיפשתי טפסים, הגעתי למוסדות ציבוריים שונים שבדיעבד הסתברו כסגורים או שכבר לא הייתה בהם קבלת קהל. ניסיתי בלי סוף לחסוך ריצות פיזיות למשרדי ממשלה, רשויות מקומיות, בתי משפט, רשות המיסים, משרדי הוצאה לפועל והרשימה עוד ארוכה.

ביקשו ממני לשלוח פקסים וטענו שאי אפשר לשלוח במיילים. ביקשתי לפתוח אזור אישי באתרים הממשלתיים ואמרו לי שאני חייב להגיע פיזית כדי לקבל סיסמה, כשביקשתי טלפון או אימייל של בעל תפקיד, שלחו אותי לנסות את מזלי ולהתקשר רק למוקדים ארציים שבהם אתה מתייבש מינימום 20 דקות על הקו.

כמעט תמיד נתקלתי בקיר אטום (ויסלחו לי החריגים שאינם כאלה) מצד הפקידים והפקידות שהסתכלו אלי מלמעלה בעוד הם יושבים בכיסא שלהם. כששאלתי מדוע המדינה מתנהלת בסטנדרטים שהיו מקובלים לפני 15 או 20 שנה אחורה, צחקו לי בפנים ואמרו לי שאני דון-קישוט אם אני חושב שאני אצליח לשנות אפילו משהו קטן.

כמובן שמאוד נעלבתי. גם עלבון אישי וגם עלבון בשביל כל האזרחים. למרות מצב אישי לא סימפטי בכלל (מילים עדינות למצב שבו הכול מעוקל ואין לך גרוש בכיס), ביקשתי להיפגש עם בעלי תפקידים בכירים ולנסות ל"העיר אותם", אבל גם פה נתקלתי בקירות אטומים והבנתי שהכל רק סיסמאות. אף אחד לא באמת מתעניין בי כאזרח, למרות שנים רבות של שירות להגנת המדינה היקרה שלי ביחידות לוחמות.

בכל התקופה חשבתי לעצמי שאם אני, שדובר עברית רהוטה, בעל רקורד צבאי וכלכלי טובים עד הקריסה, בעל ביטחון עצמי ואסרטיביות, שלא נוהג לוותר ולהיכנע בקלות, כמעט הרמתי ידיים והתייאשתי, מה ריבונו של עולם, אמורים לעשות אנשים בעלי קשיי שפה, מובטלים, קשישים, צעירים חסרי ניסיון עם המערכת, או פשוט אנשים שלא התמזל מזלם והם מנסים לשרוד מיום ליום!? מה עושים אנשים שזמנם מאוד יקר? מה עושים אנשים נכים? שאלות רבות הקשורות באיכות השירות במגזר הציבורי.

הבטחתי והתחייבתי לעצמי, שכאשר יגיע היום שבו אסיים את התקופה הארורה הזו (הסתיימה לשמחתי), אני אעשה מעשה בפועל, במסגרת פרויקט שייקרא: שירותון ציבורי על חשבוני, שהוא נטו לעם, כדי לנצח את הבירוקרטיה. בת הזוג הנהדרת שלי, אורלי היקרה, עודדה אותי מאוד. דווקא בשלב שבו התאוששתי מהתקופה הלא נוחה, בחרנו להקדיש את כל משאבי הזמן והכסף בתכנון יסודי והעלאת מיזם לינקלי לאוויר. המיזם התחיל רק מהרעיון של גופים ציבוריים ומשרדי הממשלה. רציתי שיהיו זמינים בקליק לכל אזרח ובכל דרך אפשרית.

אדגיש שפניתי למדינה כדי לקבל סיוע בהלוואה לטובת הקמת לינקלי ונתקלתי בסירוב משני טעמים: 1. הרקע הכלכלי מהשנים האחרונות הוא חסם. 2. אין למיזם צורך ואין לו ערך מוסף והתכנות. כן-כן, קראתם נכון. המדינה ונציגיה חושבים שאין לכם צורך להשיג בקליק כל גוף וכל בעל תפקיד! אבסורד!! זה רק נתן לי דרייב יותר חזק להרים לאוויר את לינקלי. הבנתי שכל הסיסמאות על סיוע למיזמים ורמת קשב להצעות לשיפור השירותים לאזרח - הם בסופו של דבר רק הרבה "רעש וצלצולים" ובזה זה נגמר.

המודל העסקי ושילוב העסקים והמנגנון החכם של טופס הצעות מחיר ומכרזי צרכנים בקליק הגיע רק בשלב מאוחר יותר. קרו שני דברים: הממשלה השכילה לפתח עבור אזרחי ישראל שירותים דיגיטליים ובתקופת הקורונה הנושא צבר תאוצה רבה. אני מאוד מאוד שמח על כך כאזרח המדינה. כיזם של לינקלי, היה לי ברור שאם לא תהיינה הכנסות למיזם אחרי השקעה כספית לא מבוטלת, אני עומד לחזור לתקופה בעייתית בסבב נוסף ...  מפה והלאה תוכנן לינקלי בשלמותו והרי הוא לפניכם. לינקלי שיפר וימשיך לשפר את אופן קבלת המענה ללקוחות וצרכנים לקבל שירות עסקי מקצועי מהיר ואיכותי, באופן סופר ידידותי, שחוסך זמן וכסף. הצרכנים מתחזקים ואיכות השירות משתפרת. במקביל לינקלי הוא פתרון קסם עבור כל בעל מקצוע ובעל עסק ובכל תחום. לינקלי מחבר את הלקוחות בעלי הצורך אל העסק שיש לו את הפתרון ואת הרצון ליצור קשר עם הלקוח.

 אני מודה לכם אם החזקתם מעמד וקראתם והגעתם עד כאן...  ופונה אליכם בבקשה אישית: אני זקוק לסיוע שלכם בהפצת לינקלי בכל דרך אפשרית לכל מי שאתם מכירים ושחשוב לכם שיחסוך זמן, כסף ועצבים. אני וכל צוות האתר מקווים שתמצאו בלינקלי תועלת ושתעשו בו שימוש יומיומי. אנחנו קשובים לכל פנייה שלכם באמצעות עמוד צור קשר. 
שלכם, אייל זמיר - מנכ"ל לינקלי.

יש לך שאלה שאינה מופיעה?

צור קשר ונציגינו יחזור אליך בהקדם!


ממש כדאי לך להרשם כאן ולקבל מאתנו עדכונים
מעניינים שיחסכו לך זמן וכסף